PRACE PLASTYCZNE KLASY I
Uczniowie klasy I zapoznali się z tematem "Segregujemy odpady". Dzięki tej lekcji poszerzyli swoje słownictwo o nowe słowa: recykling, surowce wtórne. Samodzielnie wykonali piękne prace plastyczne na temat "Segregujemy odpady".
Barbara Mikołajczyk
PRACE KLASY IIA
Niezwykli architekci z klasy II a zaprojektowali i samodzielnie wykonali takie niezwykłe domki. Może to są nasze domy z przyszłości? Zachęcamy do oglądania.
Bożena Nowosad
PRACE DZIECI Z GRUPY 0A
Dzieci z grupy 0a bardzo pięknie wykonały dodatkową pracę pt. "Podwodny świat". Jako wychowawczyni jestem z Nich bardzo dumna :) Wiesława Suprun
JAK SIĘ CZUJĘ, KIEDY DYMI PAPIEROS?
24 kwietnia w oddziale 0b zostały przeprowadzone zajęcia: ,,Jak się czuję, kiedy dymi papieros?” w ramach programu ,,Czyste powietrze wokół nas”. Na zajęciach dzieci zapoznały się z maskotką programu – dinozaurem Dinkiem. Nauczyły się śpiewać piosenkę o nim. Poznały przygodę Dinusia. Dzięki tym zajęciom dzieci zwiększyły wiedzę dotyczącą szkodliwości dymu papierosowego, a także wykonały portret dinozaura Dinka.
Opracowanie - Małgorzata Rękas
CO I DLACZEGO DYMI?
20 kwietnia dzieci z oddziału 0b zapoznały się z tematem: Co i dlaczego dymi? w ramach Programu Profilaktycznego ,,Czyste powietrze wokół nas”. Na zajęciach dzieci obejrzały prezentację multimedialną. Na podstawie, której poszerzyły swoją wiedzę w zakresie zlokalizowania różnych źródeł dymu, ich rodzajów oraz przyczyn wydobywania. Na zakończenie zajęć narysowały ilustrację.
Opracowanie - Małgorzata Rękas
PRACE UCZNIÓW KLASY IIA
Oto niektóre z budowli, które powstały dzięki kreatywności uczniów z klasy IIa.
PODRÓŻUJEMY PO POLSCE
Za oknami słońce świeci i robi się coraz cieplej. A my przez koronawirusa musimy być w domu. Uczniowie klasy 3 b wykonali plakaty o jednym z najpiękniejszych zakątków naszej ojczyzny – Krainą Wielkich Jezior. Na Warmii i Mazurach można spędzić najwspanialsze wakacje. Jak na razie w naszej wyobraźni.
Opracowała Jolanta Czerniakiewicz
ZUMBA
Klasa 2a i 3b wykonuje ćwiczenia gimnastyczne w rytm muzyki. Ćwiczenia ramion, głowy, szyi, nóg i tułowia doskonale wychodzą podczas tańczenia zumby. Jest to doskonały sposób na zachęcenie dzieci do wysiłku fizycznego. Zabawy rytmiczne przy muzyce to czysta przyjemność dla dzieci, które są bardzo zadowolone z takiej formy zajęć.
Opracowała Kazimiera Powałka
DZIECI WIERSZE PISZĄ
Uczniowie z klasy 3 b zabawili się w poetów i też napisali wierze o koronawirusie. Oto wierszyki dwóch uczniów: Adriana Skrochockiego i Kacpra Guzewskiego. Gratulacje!
Wierszyk – autor Kacper Guzewski, klasa 3 b
Koronawirus świat opanował,
Dzieciom nakazano zostać w domach.
Z dnia na dzień świat się zatrzymał,
A wszystko to Covid-19 wina.
Szkoła zamknięta do odwołania,
a my tęsknimy za nią od samego rana.
E-szkołę nam wprowadzono,
co na początku było nie wiadomą.
Na dziennik co dzień wchodzimy i zadania
zadane przez nauczycieli robimy.
Choć rodzice pomagają, tłumaczą
i nerwy zjadają, to nam tęskno za Panią Jolą,
która jest dla nas spokoju ostoją.
Covidzie-19! Ty wredny wirusie,
opuść świat cały, bo idą upały.
Drodzy nauczyciele! – autor Adrian Skrochocki, klasa 3 b
Na całym świecie smutek zawitał, nasze zdrowie jest w zawodzie.
Bo koronawirus wtargnął i nam grozi wszędzie, co dzień.
Ale my się nie poddamy, bo nam zdrowie najważniejsze.
Ręce myjemy, zdrowo jemy, w domu siedzimy, nigdzie nie wychodzimy.
Nauczycieli słuchamy, zadania domowe odrabiamy.
Choć wszystko trudne na dzień dzisiejszy,
To tylko słyszymy od wychowawczyni:
Pracuj i ucz się, będziesz zdolniejszy.
Pamiętajcie dzieci: uważajcie na błędy, liczcie poprawnie, dekagramów nie mylcie,
Bo jak wirus odpuści, to sprawdzian nie wyjdzie.
Pani od W-fu pisze: skaczcie i skaczcie , dbajcie o zdrowie.
Pani od angielskiego nie myśli o sobie.
Tylko wciąż wymyśla historie nie w naszym języku, każe nam powtarzać to wszystko bez liku.
No i jeszcze jedno trzeba wykonać zadanie,
Pani od Religii ma jedno pytanie: kto chętny? Lecz nie ma oczywiście takiego,
Palmę zróbcie dzieci, reszta dnia zostanie wam wolnego.
Lecz posłuchajcie drodzy nauczyciele.
My chcemy wrócić do szkoły, my chcemy tak wiele. Chcemy przyjaciół i do was wrócić, widzieć was codziennie, kształcić się nadal i więcej się nie smucić.
Lecz wkrótce to nastanie,
Bo my wierzymy, że dobrze być musi
Wirus odejdzie. Nasze życie powróci !
Opracowała – Jolanta Czerniakiewicz
KREATYWNI W PRZYRODZIE
Rozpoznawanie form terenu i ich elementów to jeden z ostatnich tematów realizowanych na zdalnej lekcji przyrody. Uczniowie klasy IV wykazali się dużą pomysłowością i kreatywnością podczas wykonywania modeli wzniesień i dolin rzecznych. Prezentujemy prace: Nikoli Bondaruk, Piotra Chmiela, Eweliny Dąbrowskiej, Amelii Krawczyńskiej, Faustyny Opolskiej, Julii Oziębło, Julii Skrzypiec i Krystiana Szwalikowskiego. Dziękuję wszystkim za wykonanie zadania.
nauczyciel przyrody Renata Błach